~ My LiTtLe HeRo ~

This is the best pose by my little hero Muhammad Iqbal"...so cute..so funny...^ - ^....


Followers

Tuesday, August 17, 2010

Terkejar Sana Sini

Mama sesaje jer upload gambar nie....ingat nak upload semalam..tapi mama tak sempat la coz mama betol2 bizi...dengan nak checking drawing PPT yang blurrrr 2 lagi...nak kena settle saman lagi...and than nak kena kejar2 g pasar beli lauk untuk masak lagi...kalut memang kalut....so x sempat la semalam mama nak update gambar anak mama nie...wakakakka....

Pasal saman tue, lom settle lagi...nak bayar semalam off line lak..hampeh tol la...dah la nak kena bandar tue take a half and hour...letih la terkejar sana sini...tapi bila tengok anak mama sejuk ckit hati mama yang serabut nie....

Mama suka snap bila Iqbal buka mata...waaaaaaaaaa..bulatnye mata die...dengan bulu matanye yang melentik...mata hitam yang penuh...bila die senyum...fiwittttttttttt....cair hati mama and papa...






Give Away Raya

Nak join GA dari Mrs. Nor....
mana la tahu kot2 ada rezeki....
boleh la buat raya....hehehehe...

dateline: 23 Ogos 2010
berminat nak join klik kat SINI yea!!!



ConTeST SENyuMan @ HaPpy BIrThDay FarIsyah

Kali nie mama nak join contest nie lak...
dari anna-jueanna sempena birthday Farisyah yang ke-4
syarat penyertaan mudah jer....
sila klik kat bawah yea!!!

http://anna-jueanna.blogspot.com/2010/08/contest-senyuman-happy-birthday.html

gambar senyuman paling cun dipertandingkan adalah;

*
*
*
*
*

Nama: Muhammad Iqbal Khairullanuar
Umur: 7 Bulan

harap2 ada la rezeki untuk anak mama..hik..hik...

* Lucky Draw: Who's The Lucky One *

kali nie mama di tag oleh ibu Batrisya...
untuk join Lucky Draw nie...
harap2 bertuah la yea!!

dateline: 31 Ogos 2010
nak join clik kat kat bawah nie...

http://sereniety.blogspot.com/2010/07/lucky-draw-whos-lucky-one.html

mama tag:
mama_zharfan
umialya
gayah
masrina
siti hanim


Monday, August 16, 2010

Contest Happy Moment


http://ayuni84.blogspot.com/2010/08/contest-happy-moment_08.html

nak join contest nie lak...
dari http://ayuni84.blogspot.com

dateline: 26 September 2010
berminat nak join klik kat atas yek!!

saya pertandingkan gambar nie;


*
*
*
*

saya tag;
wardazri
rashleyhafiy

Sunday, August 15, 2010

Alya 1'st bday Giveaway




http://mimialya.blogspot.com/2010/08/alya-1st-bday-giveaway.html

nak join GA nie lak...
dari http://mimialya.blogspot.com
berminat....jom klik kat atas....

dateline: 30 September 2010

Happy Birthday to you Alya...
Hadiah nie khas buatmu little princess^-^
scroll kat bawah yek!!!

*
*
*
*
*

Perjalanan ke Muadzam tanpa road tax....

Akhirnya sampai gak aku berbuka puasa kat rumah pakcik di Muadzam....walaupun tanpa road tax....hehehehe....sepanjang perjalanan takut kat kot2 ada roadblock....nasib baik la xde...Alhamdulillah....niat kami baik nak p berbuka puasa kat rumah pak cik jer.....hihihihi...

My hubby said, bukannya JPJ tue tahu kita nak g berbuka puasa ke ape...yang penting saman...kalu kena saman semalam mampus....tak pasal2 rm300...dah la saman yang dulu lum bayar lagi...bertambah2 la nampaknye amount...nghehehehe.....

Hari nie, selepas berbuka...nak balik rumah...mintak2 la xde roadblock yea...kalau ada pasrah je la...nak buat macam mana...dah tak leh nak elak da....balik nie pun together2 ngan esu ngan abg leak....die pun ada sekali kat Muadzam nie...berbuka puasa di hujung minggu......seronok berbuka puasa kat sini...meriah siot...makanannye menyelerakan....gabungan masakan esu ngan makcik...yum..yum...marvelous^-^